lørdag 20. oktober 2012

Vi skal begynne med GARN , i tillegg til STOFFENE :)

Kreativ skal begynne med garn ,vi er stolte av og være de første i Norge som skal selge BLUE SKY ALPACKA og SPUD & CHLOE :)

Blue Skye Alpacka er ett LUXUS-GARN ,Spud & Chloe er ORGANSIK BOMULL

Slagordet er : Å VÆRE GRØNN ELLER GÅ ORGANISK !


Du vil kunne finne masse på FB vi har fått en egen FB side til garn ,Kreativgarn,den finner du her :https://www.facebook.com/Kreativgarn

Garnene som er på vei fra USA nå er :

** BLUE SKY ALPACA 
Brushed Suri
Alpacka/Silk Blend
Melange 
Alpacka Yarn
Blue Skye Alpacas

** SPUD & CHLOE 
Sweather - Ull/Bomull
Organisk Bomull

Jeg vil i løpet av weekenden ,komme med utfyllende info om garnet ,fargene osv !

Velkommen her til oss :)





De neste blogg innleggene vil være farge,garn ,osv :)

2 kommentarer:

  1. Så herlige garn-nøster du har fått inn.
    Jeg elsker garn.. Men desverre så får jeg ikke til å strikke.. Men men..
    hender jeg kjøper det allikevel og hyrer noen for å strikke for meg.. :)

    Lykke til med garn-salg! :))

    SvarSlett
  2. Tusen takk !!!! Tante Marit :)
    Garnene er på vei fra Usa ...kan nesten ikke vente :)






    SvarSlett