tirsdag 21. august 2012

Hilco Høstnytt , begynner og komme :)

Her har Hilco levert 4 farger Vinter Frotee ,Baby Rosa , Lyse Blå, Beig og Hvit pris pr m er 190.-
Super til kjole, joggedress m.m




Hilco Baby Cord kom også i 4 farger
Bringebær Rød ,Lys Rosa ,Gammel Rosa,Burgunder/Burdeau pris pr m er 155.-
Deilig til bukse , skjørt og kjole




Hilco Skrukke stoff :))) Ett passende Navn ! Kom i 3 farger , Sort ,Grønn,Grå og Beig kr 129.- pr m
Passer supert til topper med lang eller kort erm , underkjole m.m






2 kommentarer:

  1. Hei Tone,

    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Skinnet kjøpte jeg med meg fra Amsterdam, ellers har jeg kjøpt skinn hos Jørn Jensen i Lillestrøm. Han pleier å ha et godt utvalg, men det er svinedyrt. Skinnet til skjørtr kom på ca 260 NOK. En helt ok pris syntes jeg. Spesielt med den kvaliteten.

    SvarSlett
  2. Heeerlig!

    De skrukkekstoffene likte jeg også!

    Klem fra Torunn. :))

    SvarSlett